torsdag den 31. oktober 2013

Hvil i fred, Hanne.

Det er med tungt hjerte, vi skriver denne besked. Hanne gik bort i går eftermiddags. Hun fik en hjerneblødning, som lavede uoprettelige skader på hendes hjerne. Da hun ikke selv kunne trække vejret, blev hun lagt i respirator. Hun blev erklæret hjernedød og sov fredfyldt ind omgivet af sine kære kl. 15.

Vi har valgt at lade bloggen stå åben til ære for og til minde om Hanne. Vi vil gerne sige tak for al støtten herinde - vi ved, at det har betydet meget for Hanne. Hendes have og hendes blog har givet hende utroligt meget glæde, især i den sidste tid.

Bisættelsen finder sted onsdag d. 6. november kl 13.

Opdatering: Vi vil gerne sige tusind tak for alle de flotte og rørende indlæg og kommentarer.


- Michael, Laura & Cristina

77 kommentarer:

  1. Ved slet ikke hvad jeg skal sige. Jeg var imponeret over hvor flot hun håndterede sin situation, og var fast besluttet på at hun ville kæmpe for livet. Det gør mig usigeligt ondt for jer der er tilbage.

    SvarSlet
  2. Jeg kondolerer. Hvilket tab af vores allesammens dejlige solstråle. Hanne - jeg håber solen skinner hos dig! Vi vil savne din varme og dejlige stemme her i blogland. Hvil i fred Hanne!

    SvarSlet
  3. Det gør mig MEGET MEGET ondt at høre, jeg er fuldstændig rystet og i chok. Hanne var så livsglad, viljestærk og positiv til det sidste, og glædede sig over alt det dejlige en have og haveinteresse giver. Jeg kondolerer, og sender mine varmeste tanker til jer, Hannes nærmeste familie.
    Mange hilsner
    Anita

    SvarSlet
  4. Åh nej hvor er det trist. Kondolerer jeg føler virkelig med jer. Hanne var lige så glad og på igen, så sørgelig.
    R.I.P. Hanne, jeg er sikker på, der er en dejlig have, der hvor du er nu.
    Knus til jer alle tre
    Lisbeth

    SvarSlet
  5. Jeg kondolerer. Jeg er fuld af beundring for den optimisme Hanne har haft og vist gennem alle sine indlæg her på bloggen.
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
  6. Hvor kan livet dog pludselig vende. Vores alle sammens seje kæmper og livsstykke er gået bort.
    Jeg kondolerer. Hanne er helt sikkert i den evige have, hvor vi alle skal møde hende engang.
    De bedste ønsker for jer tre.
    Mange hilsner
    Anne Marie

    SvarSlet
  7. Det gør mig meget ondt! Jeg kendte kun Hanne gennem bloggen, men jeg føler at jeg faktisk kendte hende. Hvil i fred, Hanne. Mange tanker og hilsner til dig og jeres børn fra Nana

    SvarSlet
  8. Hvor er det trist at høre, at Hanne ikke er her mere. Jeg føler med jer og finder det utroligt flot, at I har overskud til at skrive dette triste indlæg.
    Det er en god idé at holde Hannes blog åben. Hanne har skrevet så mange gode, livsbekræftende og informative indlæg, som vi havetosser helt sikkert vil vende tilbage til mange gange. Og hver gang vil vi tænke på Hanne og hendes ukuelige optimisme, store viden om og glæde ved haven. R.I.P. Hanne

    SvarSlet
  9. Jeg kondolerer og sender de varmeste tanker til jer. Så dejligt optimistisk Hanne var til det sidste trods alt - for et par dage siden skrev hun til mig "kom forbi til foråret.."
    Jeg vil savne Hannes dejlige indlæg og muligheden for at mødes med hende. Jeg ved at jeg i de kommende somre vil sende tanker til Hanne i hendes blomsterhimmel, når jeg passerer de stauder jeg fik af hende.

    SvarSlet
  10. Hvor gør det mig ondt at høre.Så sent som i forleden lavede Hanne et dejligt indlæg om asters.Det er ikke til at forstå at hun ikke er her mere.
    Mine tanker går til dig og dine piger.Og hvil i fred Hanne

    SvarSlet
  11. Jeg kondolerer. Det har været et privilegium at lære Hanne og hendes ukuelighed at kende gennem bloggen.

    SvarSlet
  12. Jeg kondolerer. Mangler ord lige nu.

    Hjerteligst

    SvarSlet
  13. Jeg kondolerer og sender jer de varmeste tanker i denne svære tid. Det var et privilegium at lære Hanne at kende og hun vil altid have en stor plads i mit hjerte.

    /Birgitte



    SvarSlet
  14. Det gør mig så utrolig ondt at høre at jeres mor, at Hanne er gået bort og mine tanker er hos jer. Hendes varme, lyse, gavmilde og optimistiske sind rørte os alle herinde og hun vil for altid have en plads i mit hjerte. Hun gjorde en forskel for mig, på flere måder. Hvil i fred, carissima mia. Kh Anne Mette

    SvarSlet
  15. Det gør mig ondt at høre. Vil vende tilbage på bloggen og glædes over de mange optimistiske indlæg Hanne skrev.

    SvarSlet
  16. I har min dybeste medfølelse ;( Jeg har i den grad set Hanne som en fighter, selv når det hele så mest sort ud forstod hun at finde de gode ting frem - stort respekt herfra .....

    Himlen er blevet en stjerne smukkere ;)

    SvarSlet
  17. Det gør mig oprigtig ondt at læse . Jeg har fulgt med og har læst om Hannes kamp og ikke mindst hendes haveglæde.

    SvarSlet
  18. Kondolerer og sender jer alle mine bedste ønsker for jer i fremtiden. Pas godt på jer selv, og husk ,at Hanne havde den allerbedste familieman kan ønske sig.

    Mange tanker og knus

    Heidi

    SvarSlet
  19. Det er virkelig et stort tab! Selvfølgelig for jer men også for alle os havebloggere.
    Hanne var en kapacitet med sin store viden og sød og hjælpsom til det sidste.
    Hun vil blive savnet og TAK fordi bloggen ikke bliver lukket.
    Hvil i fred og selvfølgelig ses vi i den store have igen!

    SvarSlet
  20. Det gør mig meget ondt at høre. Jeg sender de varmeste tanker til jer.
    Jeg er glad for at I lader bloggen ligge, den indeholder store mænger nyttig information.

    SvarSlet
  21. En ægte fantastisk havekvinde er ikke mere. Ære være Hannes minde. Mange tanker til jer i familien. Hanne var i sin elskede have til det sidste og fulgte alle de blogs hun kunne.
    Tak for alt du har givet.

    SvarSlet
  22. Hvor er jeg trist..... Hanne var en fighter, og en stor inspirationskilde for mange af os. Hendes glade ved haven, og hendes altid søde og skønne hilsner, har gang på gang bragt smil på mine læber. Himmelen er nu en stor stjerne rigere - én af dem der funkler helt specielt, og som alle får øje på når de kigger op. Og så er det helt sikkert... det kommer ikke til at mangle hornvioler deroppe :-)
    Stort knus til jer i familien - jeg sender jer mange tanker.
    Susan

    SvarSlet
  23. Jeg kondolerer og sender de varmeste tanker til jer som stod ved Hannes side og hjalp hende igennem kampen. Det er helt uforståeligt at vi lige har læst et indlæg fra Hanne og nu er hun borte. Desværre nåede jeg aldrig at møde Hanne i virkeligheden, men vil glæde mig over at jeg mødte hendes smittende haveglæde gennem bloggen, som jeg iøvrigt også er taknemmelig for at I holder åben. Jeg er sikker på der er den smukkeste have der hvor Hanne er nu.
    Knus og tanker fra Jette

    SvarSlet
  24. Jeg kondolerer. Det gør mig ondt at høre at Hanne ikke er iblandt os mere og I har min dybeste medfølelse.
    Hvil i fred søde Hanne, vi vil savne dig.
    /Lisbeth

    SvarSlet
  25. Kondolerer og sender jer de varmeste tanker.

    Har aldrig haft glæden af at møde Hanne personligt, men hendes kommentarer og indlæg gav mig indtrykket af en kvinde med et stort hjerte, og med en optimisme samt tro på livet, der er misundelsesværdigt.

    SvarSlet
  26. Kondolerer.
    Jeg kendte kun Hanne gennem bloggen, men hendes fightervilje, positive livssyn og store haveglæde, har gjort stort indtryk på mig.
    De varmeste tanker går til jer som står tilbage.

    SvarSlet
  27. Kondolerer og min dybeste medfølelse til jer.. hendes familie.
    Et stort tab for jer og os der fulgte Hanne her på bloggen.
    Hvil i fred Hanne, du var en kæmper.

    Kærligst Lisbeth

    SvarSlet
  28. Kondolerer og min dybeste medfølelse til familien. Hvil i fred søde Hanne.

    SvarSlet
  29. Kære Michael, Laura & Cristina

    Min dybeste medfølelse går til jer her i den svære tid, hvor I har mistet en dejlig kone og hjertevarm mor.
    Det vil blive et stort savn og tab der nu vil komme, men samtidig må I huske på, at hun have en fighterånd og en vilje som er ubeskriveligt, når I tænker på hvor hårdt hun har kæmpet det sidste år.

    Samtidig har vi her på bloggen mistet en inspirationskilde og ildsjæl som gik så meget op i sin have at hun ikke var bange for at stå frem og give lærdom fra sig. Det er vi mange som kan takke Hanne for.

    Hanne, du vil være savnet, selvom jeg ikke kendte dig personligt, var det en blog som jeg fulgte.

    Hvil i fred Hanne.

    De varmeste tanker til dine kære herfra det midtfynske, Pia

    SvarSlet
  30. Jeg kondolerer og tænker meget på jer. Hanne har beriget os med mange gode informationer og billeder fra sin have og jeg er også glad for, at bloggen bliver stående åben. Hvil i fred søde Hanne.

    SvarSlet
  31. Kondolerer - et fattigt og lidt skræmmende ord, som ikke ligger rigtigt i manges mund. Men ikke desto mindre alligevel et ord der fortæller at vi forstår de efterladtes sorg, og sørger med dem.
    Jeg har gemt flere af Hannes indlæg i min "to do liste" - inspiration til min have.
    Så hun lever videre i vore gøremål også fremover.

    SvarSlet
  32. Kondolerer. Jeg sender jer de varmeste hilsener og vil tænke på jer i denne svære tid. Selvom jeg kun kendte Hanne fra bloggen, vil jeg savne hendes livsglæde og hendes indlæg og også hendes kommentarer på min egen blog. Det kommer til at føles tomt. Det er trist, at selv sådan en utrolig fightervilje ikke var nok. Det er jeg meget ked af at høre. Hun var bare så sej, og det var tydeligt, at hun havde SÅ meget at leve for, og at hun elskede sin familie og var glad for sin tilværelse i det hele taget. Det er rigtig synd for jer alle, at det skulle ende sådan.
    Jeg er skeptiker, men jeg håber paradisets have findes når vi skal her fra.
    Ære være Hannes minde.
    Kærlig hilsen Malene

    SvarSlet
  33. Som jeg plejer - som rosinen i pølseenden - vil jeg gerne sige jer - Hannes familie - tak! Hvor er det rørende, at I har overskud til at skrive til os. Jeg sender jer kram og trøstende tanker til jer alle tre og til Hannes venner og øvrige familie.

    Jeg savner allerede Hanne og har valgt at sige farvel her:

    http://denhelbredendehave.blogspot.dk/2013/11/nar-livets-cirkel-sluttes-en-nekrolog.html

    SvarSlet
  34. Jeg er så usigeligt ked af at høre at Hanne alt for tidligt er gået bort. Vi er mange der her på bloggen har beundret hende for den utrættelige kamp, selvom det har været hårdt, både for hende og for jer.
    Jeg sender mange varme tanker til jer her i den svære tid.
    Kærlig hilsen
    Lene

    SvarSlet
  35. Michael, vil du fortælle, hvilken kirke, hun begraves fra? Hvis ikke du vil skrive det her på bloggen, kan du sende det til mig på: marianne (snabel a) kontekst (prik) net

    På forhånd mange tak!

    SvarSlet
    Svar
    1. Glostrup Kirke - onsdag d. 6/11 kl. 13:00

      Slet
  36. http://hneballehaven.blogspot.dk/2013/11/en-sidste-hilsen-til-hanne.html?showComment=1383301202339#c7925017305987070745
    også jeg har skrevet en lille hilsen til Hanne og til jer.
    Knus fra Samsø

    SvarSlet
  37. Chokeret kan ikke sige mere, har fuldt Hanne så længe og den ukuelige livs og haveglæde kommer til at mangle i vores flok. Håber I må komme godt igennem den svære proces der nu venter.
    Tanker fra Henrik

    SvarSlet
  38. De varmeste tanker til jer i denne svære tid - og mange tanker til positive Hanne, der har bidraget så meget til hele haveblogverdenen! Hvor er det stort, at I har overskud til at skrive her på bloggen, så vi alle kan give vores sidste hilsen.... Pas nu godt på jer.

    Kram og tanker,
    Lone

    SvarSlet
  39. `Kæreste Hanne.
    Med al respekt, jeg beundrede dig i din svære kamp, beundrede din optimisme, dit mod.
    Med dine smukke billeder og ord hjalp du, ganske uvidende, mig med at komme videre.
    Tak Hanne. Tak for alt hvad du har givet og delt på din blog. Du vil aldrig blive glemt.
    Hvil i fred, i en have så smuk og frodig som din egen.`

    Kære familie, min dybeste medfølelse og sympati.
    Mine kærligste hilsner.
    Iris.

    SvarSlet
  40. Jeg føler med jeres familie, og håber i kan finde støtte og hjælp ved hinanden i en svær tid.
    Jeg kender kun Hanne fra bloggen, men hun havde så stort et mod og glæde til livet og sin have. Jeg kommer til at savne hendes indlæg, hendes dejlige kommentarer og hendes glæde i alt hvad hun gjorde.

    Alle de bedste ønsker.

    Kærlig hilsen
    Marianne

    SvarSlet
  41. Kære Hanne, tak for alt du gav og delte med alle os andre. Din viden om have og planter var uendelig og du delte hjertens gerne ud af din viden. Tak for alt hvad du lærte mig om både det grønne og det til tider grå, som du altid magtede at gøre lyserødt. Du er en stjerne på min himmel og jeg vil vinke til dig og huske din smittende livsglæde og jernvilje.

    Til i kære efterladte, tak for at i har været så gode til at opdatere og hjælpe Hanne med bloggen. Jeg kondolerer for jeres store tab. Pas på hinanden og husk at elske livet.
    De varmeste tanker fra Vibeke

    SvarSlet
  42. Kære Laura, Christina og Michael.

    Da jeg var med min datter i skole, tikkede en sms fra en haveveninde ind på mobilen. Hun skrev at "Hanne i haven" var gået bort. Med en stor klump i halsen, måtte skynde mig ind på toilettet og græde. Jeg har aldrig haft den glæde at møde jeres dejlige mor og hustru, men jeg har fulgt hendes/jeres ukuelige kamp her på bloggen, og hvert et indlæg fra Hannes og jeres hånd, har været et livsbekræftende kapitel om livskunst, ukuelighed, positivitet og selvopholdelsesdrift.

    Hanne var et lys, der skinnede på os alle. Hendes livsglæde de hårde odds til trods, gav stof til eftertanke. Trods al sin fysiske skrøbelighed var Hanne SÅ stærk, at hendes styrke ligefrem lyste. Den oplyste vejen op ad bakke for os andre. Jeg beundrede Hanne næsegrust og vil altid mindes hendes råstyrke og uudholdenhed.

    Jeg håber, at det midt i jeres uendelige sorg, må være jer en trøst, at Hannes bortgang kom pludseligt og at hun ikke skal lide mere. Hanne glædede sig over de dejlige billige løg, hun skulle nyde til foråret og hun havde den fantastiske lykke at nå at fejre sølvbryllup.

    Det er så fint, at Hannes blog bliver stående. Det er helt i Hannes ånd og med den enorme viden og formidlerevne, hun havde, er vi mange, der stadig vil gøre brug af Hannes mange gode planteråd.

    Hanne, æret være dit minde. Nu bliver der rigtig smukt i Paradisets Have.

    Michael, Christina og Laura. Husk, at med ALT det I har været igennem, så besidder I samme unikke råstyrke som jeres fantastiske Hanne. Den råstyrke vil hjælpe jer igennem og bære jer ovenpå igen. Sender jer min dybeste medfølelse og de allervarmeste tanker.

    SvarSlet
  43. Kære jer.

    Ord slår ikke til her, men virker mangelfulde og tomme. Dog kan jeg ikke lade være med netop at skrive til jer og kondolere. Livet kan være uretfærdigt, men aldrig så uretfærdigt som døden er, når den rammer forkert. Og det har den gjort her!

    Så sent som i lørdags skrev Hanne til mig på bloggen ifm indlæg om Knæk Cancer. En hilsen der varmede og forstærkede mig i troen på, at Hanne netop kunne vinde kampen endegyldigt. Vinde over en fej og frygtelig fjende, som hverken bærer samvittighed eller anstændighed! Snu er pokkers tålmodig, desværre!

    Jeg ved I nu går igennem en umenneskelig hård tid, men husk at stå sammen. Lad Hannes vilje og livslyst styre jer - også på de mørke dage - og husk, at I altid har hende i jer. Hendes spor, kærlighed og ord forsvinder aldrig hos jer. Husk at selvom det kan gøre afsindig ondt nu, så vil I en dag kunne varmes ved minderne...

    Mange varme, medfølende og trøstende hilsner fra
    Katinka Raabymagle

    SvarSlet
  44. Kondolerer. Jeg kendte ikke Hanne personligt, men har gennem bloggen lært hende at kende som en modig kvinde der evnede at sætte ord på den svære tid hun og I gik igennem uden at miste optimismen. Min dybeste respekt. I ønskes alt godt i tiden fremover.

    SvarSlet
  45. Hermed min dybeste medfølelse og varme tanker til jer i en meget svær tid.

    Ære være Hannes minde.

    SvarSlet
  46. Kære Hannes familie,

    Kondolerer. Min dybeste medfølelse.

    Det rører mig at erfare, at Hanne ikke mere. Jeg og mange andre har kunnet glæde os over Hannes utallige positive og utrættelige kommentarer på blogs rundt omkring i Cyberspace.

    Selv blev jeg meget glad for og rørt over, at Hanne magtede at sende en sød og kærlig hilsen til mig, da jeg i marts havde fødselsdag. Og det selv om hun var indlagt.

    Når man læser Hannes mange indlæg - og især de seneste - fornemmer man Hannes. store livsvilje. At Hanne for blot få dage siden handlede stort ind af forårsløg vidner om, at hun troede på fremtiden.

    Æret været Hannes minde.

    SvarSlet
  47. Kondolerer og min dybeste medfølelse til jer.. hendes familie.
    Et stort tab for jer og os der fulgte Hanne her på bloggen.
    Hvil i fred Hanne, du var i sandhed en smuk og sjælden blomst.

    SvarSlet
  48. Kære Hanne´s familie

    Hermed min dybeste medfølelse og mange varme tanker til jer i denne svære tid -

    Ind imellem er livet bare ikke fair.... og denne gang er det da ramt helt ved siden af...


    Kære Hanne
    - Hvil i fred..
    du vil blive savnet af mange.

    Ære være Hanne´s minde

    SvarSlet
  49. Hvil I fred kære Hanne.Jeg fulgte lidt med på bloggen, du var så positive og fuld af optimisme og tro på fremtiden. Jeg sender en kærlig tanke til Hannes familie.

    SvarSlet
  50. kondolerer og min dybeste medfølelse til jer, hendes familie.
    Hvil i fred søde Hanne

    SvarSlet
  51. Det gør mig ondt. Kondolerer til venner og ikke mindst familien.

    SvarSlet
  52. Kondolerer og jeg har den dybeste medfølelse med din familie. Det er så svært at forstå, at du lige pludselig er et andet sted, når du i den grad har været så levende og har lavet spændende indlæg fra din have igennem den sidste tid, og man kunne mærke at du var fuld af livskraft og din tro på en fremtid var stærk.
    Hvil i fred kære Hanne

    SvarSlet
  53. Har gået lidt rundt om mig selv, uden at vide, hvad jeg skulle skrive. Selvom vi vidste, at Hanne var alvorligt syg, kommer hendes pludselige bortgang som et chok. Det er ikke mere end 1½ uge siden, at Hanne skrev på min blog, vi og talte om, at vi skulle mødes til foråret.

    Mine tanker går til alle Hannes nærmeste, som nu står med et stort tab og savn.

    SvarSlet
  54. Kondolerer - ord er fattige og slår slet ikke til i denne situation. Jeg sender de varmeste hilsner og tanker til familien i en meget, meget svær tid. Efter nogle dages fravær i blogland er det noget af en mavepuster at vende tilbage til efter hendes mange livsglade indlæg her på det sidste. Livets veje er uransagelige.

    Det er mindre end en måned siden hvor Hanne og jeg mailede lidt sammen, bl.a skrev Hanne om duften af Fresia der mindede hende om sin mor. Jeg er sikker på at Hanne går rundt deroppe i en sky af duften af fresia - omgivet af alle sine yndlingsblomster.

    "Min yndlingsblomst er den der blomstrer smukkest lige nu." Citat Hanne.

    Dorthe

    SvarSlet
  55. Mine tanker går til jer i denne utroligt hårde tid. Hanne kæmpede så stædigt og flot. Æret være hendes minde.

    SvarSlet
  56. Sender Jer de varmeste og medfølende tanker i denne svære tid. Hanne var en stor inspirator her på bloggen.
    Kærlig hilsen
    Rose

    SvarSlet
  57. De varmeste hilsner til pårørende.
    Hvil i fred Hanne.

    SvarSlet
  58. Kære alle tre.
    Hvor er jeg dog rystet og ked af I har mistet jeres dejlige Hanne ... Hun var en ener og jeg er meget taknemmelig over at have mødt Hanne og oplevet jeres dejlige have, mærket den usigelige glæde haven gav hende ... Jeg har flere "Hanne-blomster" i min have og vil aldrig, aldrig glemme hende.
    Knus Lone

    SvarSlet
  59. Kære Hannes familie,
    I situationer som denne er det umuligt at sige det helt rigtige. Hvor er jeg dog ked af det på jeres vejne, Hanne var en ener.
    Mange kærlige tanker,
    Mathias

    SvarSlet
  60. Kondolerer til jer tre med jeres ufattelige tab. Desværre nåede jeg ikke selv at møde Hanne, men jeg beundredede hende for hendes kampgejst og smukke væremåde. Hvil i fred, søde Hanne.

    SvarSlet
  61. I vil være i mine tanker idag.

    Knus

    SvarSlet
  62. Kondolere og tænker på jer i dag.
    Mange kærlige hilsner
    Annette

    SvarSlet
  63. Mine tanker går til jer, de efterladte, idag.

    Hjerteligst

    SvarSlet
  64. Kære Michael Laura og Christina.

    I er i vores tanker!
    I dag har vi på danskehaveblogs.dk sagt farvel til jeres vidunderlige Hanne. I kan se en samling af buketter på http://enlandliggersdagbog.blogspot.dk/.

    De kærligste hilsner og et kram til jer alle tre! M

    SvarSlet
  65. PS. I skal vide, at der ikke er nogen, der forventer, at I svarer!

    <3

    SvarSlet
  66. Kære Michael Laura og Christina.

    I vil være i mine tanker på denne svære dag idag.

    Et stort knus og kram herfra det midtfynske, Pia

    SvarSlet
  67. Min dybeste medfølse til jer i sorgens stund.

    SvarSlet
  68. Kære Hannes familie.
    Jeg sender min dybeste medfølelse og mange kærlige tanker,
    Eliane

    SvarSlet
  69. Mange, mange kærlige hilsner til jer. Det er så fint at I lader bloggen stå. Her vil hun leve videre ligesom hun gør det I jer der elsker hende.

    SvarSlet
  70. Kære Hannes familie.
    Jeg kondolerer.
    Jeg kendte kun Hanne gennem hendes blog, og alligevel sidder jeg her med tårer i øjnene. Jeg kendte Hanne som et betænksomt og imødekommende menneske, som altid havde en venlig kommentar og hjælpsomt øste af sin store viden om haven.
    Hvil i fred Hanne.

    SvarSlet
  71. Kære Hanne's familie.
    Jeg har været væk fra bloggen et stykke tid, og vender tilbage til den triste besked om jeres elskede kone og mors død.
    Jeg sidder med tårer i øjnene, og mindes Hanne. Jeg kender hende kun fra bloggen - men mindes hende som en vidunderlig fighter. Altid positiv og med overskud til at dele ud af sin store viden om blomster og interesse for haven.
    Tak for alt Hanne

    Hilsen Susanne

    SvarSlet
  72. Kære Hanne´s familie..

    jeg ved godt at denne jul bliver frygtelig svær for jer - men vil alligevel ønske jer en rigtig god jul og et godt 2014..
    Håber I passer på hinanden -

    Jeg kigger stadig hver dag herind på bloggen, og bliver lige ked af det hver gang jeg ser at Hanne ikke er mere.. - Det vil sikkert tage lang tid inden det synker ind hos os.

    Mine varme tanker går til jer - Hanne´s pårørende...
    Mvh Gitte...

    SvarSlet
  73. Kære Hanne´s familie

    dejligt at I har valgt at holde bloggen åben. Det er et godt sted at finde oplysninger

    SvarSlet
  74. Nice post, things explained in details. Thank You.

    SvarSlet