torsdag den 10. oktober 2013

Ah, hvor har jeg snoldet i dag :-)


Det har været den skønneste eftermiddag. Min søde veninde og et par af hendes skønne unger kørte os til Anchers Havecenter. Det er jo ved at være tid til at trække indendørs, i hvert fald ind imellem det skønne efterårsvejr, vi har i år. 
For mit vedkommende er jeg jo så heldig, at jeg kan trække indenfor i etaper. Jeg har jo både mit  uopvarmede Driverhus og mit opvarmede Drivhus.


Så det var primært til Driverhuset, jeg købte ind. Skønne hornvioler, 8 stk i forskellige nuancer.


De dufter allerede skønt derude. Jeg har kun lige pakket dem ud. Men jeg kunne bare ikke vente med at vise dem frem :-)


I morgen skal jeg kun træne en time om formiddagen, så bagefter skal jeg ud og nusse og plante disse dejligheder. 


Ih, hvor jeg glæder mig :-)


I skal nok få det hele at se, når jeg har arrangeret det. Men jeg kunne som sagt ikke vente, og måske nogle af jer derude kan blive inspireret til et weekend-hygge-projekt.

*****

Mine prøver i tirsdags var fine, så jeg er nu i gang med anden gang med 7 dages kemo.
Det var professor Svane selv i tirsdags. Hende kan jeg bare så godt lide og føler mig tryg ved. Hun var meget mere positiv end lægen sidste gang. Hun kunne ikke love mig mere eller bedre løsninger end den anden, men det var bare en meget mere positiv stemning.
Hun satte mig på Prednisolon, for at se om det kan lette trykket i hjernen lidt indtil kemoen virker, så jeg måske kan begynde at træne lidt med armen og hånden igen. Det håber jeg virkelig :-)

8 kommentarer:

  1. Godt at høre, at du har haft en dejlig dag Hanne. Skønne stedmoderblomster du har købt. Jeg kommer i tanke om, at det vist er et must hos dig. Du plejer at købe nogen, mener jeg så du kan nyde dem i drivhuset. Godt du har både et uopvarmet og et opvarmet, det kan kun være ren guf for dit helbred at hygge dig og nusse derude.
    Glæder mig til at se mere af det, du har købt, herligt tegn at du ikke kunne vente :)
    Godt du fik Professor Svane, når du er tryg ved hende.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  2. Hej Hanne
    Åhhh hvor er de fine, dem kunne jeg også godt bruge - gir du et stykke snolder ;o)
    Dejligt at det går så fint med din behandling og at du føler dig tryg ;o). Kan du ha en helt fantastisk plante/nusse dag i morgen ;o)

    SvarSlet
  3. Nooooooooi HORNVIOLER :D

    Hjerteligst

    SvarSlet
  4. Ååhh hvor lyder det godt! Og hvor er det nogle skønne blomster! Vi ses lørdag {;o) knus

    SvarSlet
  5. Ihh de skønne hornvioler og duften af dem! Jeg må vist lade mig inspirere af dig dér!
    Godt at blive mødt af positive behandlere, det betyder bare så meget med en positiv attitude.

    SvarSlet
  6. Skønne blomster fyldt med fremtidsdrømme og glæde - de vil da give optimisme i haven også. Dejligt behandling og kamplyst går fremad...og der findes vist ikke et bedre sted end haven til at få kroppen en smule i gang. Små projekter, frisk luft og glæden ved at se planterne trives og gro.
    En masse, masse have-hilsner fra Katinka

    SvarSlet
  7. Hvor er det godt at høre, at dine prøver var fine. At færdes I naturen er godt for krop og sjæl. Sikken nogle flotte hornvioler og så dufter de. God weekend til dig og dine kære, Hanne.
    Mange hilsener
    Hanne

    SvarSlet
  8. Det var dejligt med sådan en soldedag og ikke mindst en tur i havecenteret - det nyder jeg ihvertfald også - bare ose og drømme:o)
    Jeg har hornvioler der blomstrer nu de har sået sig i foråret og jeg nyder dem.
    Hvor er det skønt at du har driverhuset til at forlænge sæsonen, det at kunne sidde ude og være beskyttet for vind og vejr er guld lige nu.
    Knus til dig Hanne jeg glæder mig over at du fik en snak med professor Svane som du holder af og er tryg ved:o)

    SvarSlet