torsdag den 28. marts 2013

Opdatering på vegne af Hanne

Her er en status på Hanne: Mandag d. 25/3 forværredes hendes tilstand og hun blev akut overført til Riget. Det viste sig desværre at kræften havde spredt sig til hjernen og der var opstået en blødning. Hanne er lammet i hele venstre side af kroppen og især hendes venstre arm kan have taget varig skade. Der venter et langt og sejt genoptræningsforløb som kommer til at foregå på Glostrup Hospital. Det vil være godt for Hanne at læse de mange kommentarer her på bloggen, så bliv ved med det ;-) hun skal nok få dem at se på et senere tidspunkt. Mvh. Michael + familie

49 kommentarer:

  1. Allerkæreste Hanne og hele din dejlige familie.

    Det er en svær tid I skal gennemgå, du skal vide at vi følger med, føler med jer og tænker på jer.

    I ønskes alt det bedste.

    Kæmpe knus

    SvarSlet
  2. Kære Michael, Hvor ER det pænt af dig at give os en opdatering! Tak for det.

    Kære Hanne, Det er meget svært at skrive trøstende ord, for det er en udfordrende tid for dig og din familie disse dage. Mildest talt. Jeg håber sådan for dig, at du er i stand til at finde de små lyspunkter og drømme om at komme hjem og kunne gå lidt ud og slikke lidt solskin og nyde alle de blomster, som snart dukker op.
    Jeg sender dig og din familie positive tanker med håbet om en god bedring.

    SvarSlet
  3. Kære Hanne!
    De varmeste hilsner til dig og din familie! Livet kan så hurtigt tage en uventet drejning! Bevar din kampgejst, livsmod og styrke i den genoptræning der nu venter dig! Tænker på jer !
    Kærlig hilsen Karin fra Blomsterlyst

    SvarSlet
  4. Kære Hanne,
    jeg mangler ord... ord der kan beskrive den klump i halsen jeg fik, da jeg læste opdatering, og tusind tak for den, Michael.
    Sender dig de varmeste tanker og håber, at du vil bevare din fighter vilje i den svære tid du og din familie går i møde.
    Kærligste hilsener Helle

    SvarSlet
  5. De største og meget rørte hilsner herfra.

    Hvor er livet ikke hverken retfærdigt eller til at tage for givet...den følelse rammer mig i maven, når jeg læser disse barske ord.

    Håber sådan at lægerne kan slå kræften tilbage med sådan en vilje og styrke, at den aldrig mere tør stikke sin snu og modbydelige næse frem igen.

    Så en kærlig hilsen med kampgejst, livsmod og tålmodighed herfra
    Katinka

    SvarSlet
  6. Kære Hanne

    Mange varme tanker til dig og din familie.

    Kh

    Esther

    SvarSlet
  7. Kære Hanne, hvor skal du dog meget igennem.

    Det er nu igen at du skal finde din indre fighter frem og vinde kampen og det kan du godt, du er så stærk og sej.

    Jeg er helt sikker på at du rejser dig igen med fornyet styrke og kommer godt og hurtigt igennem disse udfordringer.

    Jeg ønsker dig en god bedring og din familie glæde.
    Mange varme tanker fra Vibeke

    SvarSlet
  8. Kære Hanne, jeg føler med dig og din familie og den hårde tid, som står foran jer. Keep fighting ! Jeg følger med og sender de varmeste tanker om en snarlig bedring.

    kh Ulla

    SvarSlet
  9. Det er da ganske enkelt så forfærdeligt det du må igennem. Tak til Michael for opdateringen. Jeg håber virkelig på det bedste for dig og din familie. Stort kram og god bedring :-)

    SvarSlet
  10. Kære Hanne

    Jeg tænker meget på dig og din familie og sender de varmeste tanker med håb om bedring.

    Kærlig hilsen Ina

    SvarSlet
  11. Kære Hanne - Først en stor tak til Michael for opdateringen, det er så flot at han har overskud til denne opdatering til os.
    Jeg håber alle vore hilsner, kan hjælpe og varme dig, i den svære tid der kommer. Vi ved heldigvis at du er en fighter, også selv om kampen bliver hård.
    De varmeste tanker og knus herfra til dig, og din kære familie ;o)

    SvarSlet
  12. Kære Hanne
    Du er i mine tanker hver dag og jeg ønsker og håber på alt det bedste i den tid du har foran dig med hård genoptræning.
    Kærlig hilsen til dig og din familie
    Lisbeth

    SvarSlet
  13. Kæreste søde rare og smilende Hanne........ord er fattige - jeg sender dig og din familie de varmeste tanker......jeg ved at du vil knokle på så du kan komme ud i haven igen.

    Kærlig hilsen Dorthe

    SvarSlet
  14. Kære Michael,

    jeg fik en stor klump i halsen, da jeg læste din opfølgning på Hannes situation. Det er SÅ flot og stærkt gjort, at du har overskud til at holde alle os, som tænker meget på din dejlige Hanne, orienteret.

    Livet er skrøbeligt. Intet og ingen må tages for givet. Jeres familie er en smuk og gribende fortælling om livsmod, udholdenhed, råstyrke, tro, håb, kærlighed, kampgejst og jernvilje.

    Jeg sender et stort knus og de varmeste tanker til hele familien. Håber inderligt at foråret på alle måder, vil bringe mere lys og solskin til jer.



    SvarSlet
  15. Kære Hanne. Her rækker ord slet slet ikke. Jeg håber og beder til, at dit fighterhjerte kan slå til, så du kan komme på benene igen - også denne gang. De bedste tanker til dig og din familie. Hilsen Lone fra Aitos Have

    SvarSlet
  16. Ord kan ikke række her. Er så ked af det på dig og din families vegne.
    Håber og ber til at du kan overvinde denne sygdom.

    Gitte

    SvarSlet
  17. Kære søde Hanne jeg sender dig og din familie varme og positive tanker og ønsker dig en rigtig god bedring.
    Kærlig hilsen
    Annette

    SvarSlet
  18. Kæreste Hanne - selvom jeg stadigvæk er ny her på din blog, håber jeg, at du alligevel vil tage imod mine varmeste ønsker om bedring.
    Husk at det nytter at kæmpe. Knus fra Johanne.

    SvarSlet
  19. Kære Hanne og Michael

    Hvor blev jeg ked af at høre at du Hanne endnu engang må så meget grusomt igennem, hvor der ellers så ud til at der var et lille lyspunkt. Kæmp Hanne, find dit kampgrejs og jernvilje frem og tænk positive tanker.
    Til dig Michael, hvor er det flot at du har kraft og styrke til at lave opfølgning på Hannes situation, nu hvor du skal holde hovedet koldt og skal bruge endnu flere kræfter på Hannes sygdom og holde jeres dejlige familie sammen. Det kræver sin mand i en svær situation som denne.
    Jeg håber foråret vil kommer og give jer begge en mere lys tid end den kamp som I må slås med nu.

    Mange kærlige hilser herfra det midtfynske, Pia



    SvarSlet
  20. Kære Hanne mange varme tanker til dig og din familie, jeg tænker på dig.
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
  21. Det er sg u' ked af at høre! Jeg håber og ønsker det bedste for jer i denne utrolige svære tid

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg har lavet en hilsen på min blog til dig og din familie :)
      www.timskovrup.blogspot.dk

      Slet
  22. Sender jer mine inderligste ønsker!!

    Hjerteligst

    SvarSlet
  23. Kære Hanne og Michael,
    Med bange anelser åbnede jeg bloggen. Jeg er SÅ ked af at høre at du, Hanne, nu igen er slået tilbage. Jeg håber for dig og din familie at du stadigvæk har kampgejsten tilbage.
    Jeg ønsker dig og din familie alt det bedste for fremtiden.
    Knus
    Lene

    SvarSlet
  24. Kære Hanne og familie, mine tanker er hos jer. Jeg håber inderligt du vinder kampen, og jeg ønsker din familie al den styrke, de har brug for som pårørende i din situation.
    Mange kærlige hilsener herfra

    SvarSlet
  25. Kære søde Hanne
    Jeg har tænkt så meget på dig, har først set opdateringen nu. Tak for den Michael. Igen igen en hård tid for dig Hanne, men vi ved jo, at du er sej. Jeg håber og beder til, at du endnu en gang klarer dig igennem det.
    Knus
    Lisbeth

    SvarSlet
  26. 1000 tak, Michael, det var vel nok betænksomt af dig, og det gætter jeg at Hanne er rigtig glad for midt i det, hun er i.

    Jeg kan ikke formulere, hvor ked af det jeg er, har prøvet på min egen blog og håber hun set det ved lejlighed. Hanne er i mine tanker hele tiden og jeg beder for hendes helbredelse. Må overveje en megafon, for jeg synes ikke de har hørt ordentligt efter deroppe.

    Til dig, Michael og jeres piger, vil jeg sende de varmeste hilsner. Gudskelov at foråret trækker lidt ud, er jeg næsten ved at sige, for så kan det være, det er kommet lidt op i gear, når Hanne kan komme hjem igen efter genoptræningen. Det har hun brug for.

    Til dig, Hanne: her har du min hånd, det er hvad jeg kan give dig. Den er lige her, hver gang du har brug for den.

    Kram fra
    M

    SvarSlet
  27. Mange varme tanker herfra, håber det bedste for din genoptræning og behandling.

    Ny vil jeg gå på rundtur i din blog, og nyder et par af dine tidligere skønne indlæg.

    SvarSlet
  28. Kæreste Hanne, hvor er jeg ked af at høre, at du har det så skidt. Jeg sender dig mine allervarmeste tanker og bedste ønsker. Jeg håber at foråret på alle måder er lige om hjørnet med lys og varme, glæde og liv.
    Knus og kram
    Signe

    SvarSlet
  29. I forbindelsen med sneen skrev du for ikke så længe siden, at du slet ikke var mæt af vintergækker og erantis endnu. Må den nærmeste fremtid blive vendepunktet, så du kan blive rask og komme hjem til familien igen.

    SvarSlet
  30. Kære Hanne.
    Jeg vil tænde et lys for dig iaften, med ønsket om et mirakkel, og din mand må få al den styrke han har brug for..Påske hilsen fra Grethe

    SvarSlet
  31. Også jeg siger tak til dig, Michael, fordi du tænker på os og ved at vi er mange, der holder uendeligt meget af din, jeres, kære Hanne.

    Hanne, mia carissima, også min hånd er her, klar til, at hjælpe dig, når som helst, hvad som helst. Når jeg blinker ser jeg stadig da vores øjne mødtes i Lyngby til markedet, jeg er taknemmelig for at kunne kalde dig min ven.

    Kh Anne Mette

    SvarSlet
  32. Mange, mange varme tanker, håb og lys sender jeg jeres vej, med ønske om at det endnu engang lykkes Hanne at finde kampgejst og vilje og komme på fode igen.
    kh
    Trine

    SvarSlet
  33. Kære Hanne og familie.
    Det er vel nok sørgeligt at høre.
    Jeg vil sende jer mine varmeste tanker og håb om snarlig bedring. Jeg håber I kan finde styrke til at komme godt igennem, selvom det er hårdt.
    Kærlige hilsener fra Malene

    SvarSlet
  34. De varmeste tanker og krydsede fingre. Bekæmp det onde, Hanne!

    SvarSlet
  35. Nej hvor er det altså hårdt for dig og SÅ uretfærdigt. Jeg ønsker dig rigtig god bedring og håber at du vil være klar til din elskede have når foråret kommer. Kæmp alt det bedste du har lært !!

    SvarSlet
  36. Mange tanker til jer alle her fra Nordjylland.

    SvarSlet
  37. De bedste ønsker herfra og tusind tak, fordi I har overskud til at tænke på os andre havebloggere.

    SvarSlet
  38. Sender de bedste tanker - håber I alle er ved godt mod. Og at det snart går den rigtige vej.

    SvarSlet
  39. Også her fra sender jeg de varmeste tanker til dig og din familie.
    Krydser fingre for, at du snart må få det bedre.
    Knus Aase Marie.

    SvarSlet
  40. De aller-aller varmeste tanker til dig, Hanne og din familie. Håber du snart er hjemme igen og kan sidde lidt i dit "driverhus" og lade solen varme dig.

    Et stort knus fra
    Birgitte

    SvarSlet
  41. Hej Hanne. Jeg ønsker dig de bedste forårshilsner og ønsker, at du har kræfter til at stå imod og komme igang med genoptræningen. Jeg tænker meget på dig og er så glad for al din inspiration her i haveblogland. Især de lyserøde farver, som jeg har så meget glæde af og har anskaffet mig nogle at de planter, du skriver om. Jeg ønsker dig mod og kræfter, jeg ved at du er sej og stærk, så det skal nok gå. Tak til din familie, som skriver dette indlæg. Jeg håber også, at du snart er hjemme igen og kan nyde alle dine små planter i haven.

    SvarSlet
  42. Kære Hanne..

    De varmeste tanker sender jeg til dig og din familie i denne svære tid.

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
  43. Kæreste Hanne.... jeg kender dig ikke, og alligevel synes jeg at jeg kender dig. Det er så trist og så uretfærdigt det du gennemgår nu, og jeg ønsker virkeligt, at du må kæmpe imod alt det bedste du har lært. Bedst som jeg synes, at det gik den rigtige vej for dig, så bliver du brutalt slået tilbage igen... jeg sidder med en klump i halsen efter at ha læst dette indlæg. Jeg kan ikke gøre noget for dig, men jeg vil - som jeg altid gør - gå min runde som indsamler for Kræftens Bekæmpelse næste søndag... og så håbe at de snart kan finde en kur mod den forbandede sygdom.

    Kærlig hilsen
    Bettina

    SvarSlet
  44. Kære Hanne
    Mange varme tanker til dig og din familie.
    Håber alt det bedste for dig.
    Mange varme knus Anne.

    SvarSlet
  45. Kære Hanne og familie. Sender jer alle mine varme tanker og håber alt det bedste for jer. Det er en lang kamp Hanne, men du skal vide at vi følger dig og tænker meget på dig.

    Mange kærlige hilsner
    Lise Lotte

    SvarSlet
  46. Kære Hanne
    Jeg sender de varmeste tanker til dig og din familie.
    Håber det snart går fremad.
    Kærlig hilsen
    Gitte

    SvarSlet
  47. Kære Hanne,
    Tanker til dig, og håber alt det bedste for jer. Knus fra Fru Krull

    SvarSlet
  48. Kære Hanne ¨<3

    Det er meget længe siden jeg har været en tur forbi... Uha som jeg blev ked af at høre hvor hårdt du har det...

    Jeg håber inderligt at du vinder denne hårde og ganske ulige kamp du kæmper i øjeblikket.

    Jeg sender dig alle de bedste og helbredende tanker til dig.

    og mange tanker til din familie...

    Haveknus Annette

    SvarSlet