torsdag den 4. april 2013

Hej fra Glostrup Hospital.





Så må det vidst være tid til en lille opdatering. For her ligger jeg selvfølgelig stadig. Efter omstændighederne går det hele godt. Jeg er stadig fuldkommen lam i venstre ben og venstre arm, men nu hvor påsken er slut, er fysioterapeuterne kommet tilbage på arbejde, så jeg har genoptræning to timer hver formiddag, både med en fysioterapeut og en ergoterapeut. De træner alt lige fra at børste tænder og vaske hænder til balancekoordinering. De roser mig, og siger at jeg gør gode fremskridt hver dag.

Som I kan se på billederne sidder jeg i kørestol, og lige nu glæder jeg mig mest til at få en bedre balance, så jeg kan få en lettere én.

I dag var en dejlig dag, for jeg savner selvfølgelig min dejlige Frostie og hun må jo ikke komme på sygebesøg. Michael og Cristina kom ned med hende i hospitalets park, så jeg kunne sige hej til hende, og jeg siger jer, at jeg fik mange hundekysser - som I kan se på billedet :-)

Både mine venner og familie sørger selvfølgelig for, at jeg hele tiden har smukke blomster at kigge på, så jeg ikke savner min have for meget. Og jeg ved at den har det godt, for mine søde veninder passer haven og kaninerne.

Tusind tak for alle jeres søde kommentarer, I skal vide at det varmer helt utroligt meget, og jeg skal nok holde jer opdateret. Dette indlæg er indtastet af min datter Cristina, da det stadig går langsomt på computeren.

34 kommentarer:

  1. Dejlige billeder, det er så skønt at se. Og du er mega sej! Der sker noget for hvergang jeg ser dig!! Glæder mig til at se dig snart (;o) knus

    SvarSlet
  2. Du er garanteret en flittig og ihærdig elev. Man kan ikke være i tvivl om, at din smukke hund var lykkelig for at se dig. Tak til din familie, fordi de hjælper dig med at kommunikere her på bloggen.

    SvarSlet
  3. Hej selv Hanne! Hvor dejligt at du kigger forbi os på bloggen med en hilsen og hvor er det dejligt at se dig ude i solen med din skønne hund. :o)

    Fortsæt du bare ufortrødent med at få fysserne til at rose dig, og du kan lige øsregne med at vi hepper på dig, herude i blogland. :o)

    Mange tanker og kæmpe haveknus til hele familien

    SvarSlet
  4. Ja, det var godt for humøret, at Frostie lige lagde vejen forbi Glostrup Hospital.

    Mvh.
    din private VIP sygepasser

    SvarSlet
  5. Du kommer ovenpå igen, Hanne :-) Kæmp videre, snart kommer foråret og også du ;-)

    Mange tanker herfra Ærø........Lone

    SvarSlet
  6. Kære Hanne
    Hvor blev jeg glad, ja jeg var lige ved at tude over billeder af Frostie og dig, det er så dejligt at se sin hund efter så mange dage. Næsten lige så godt som haven :)
    Jeg er glad for at høre, at det går fremad med dig, hvor har jeg tænkt meget på dig. Tak for opdateringen.
    Du er så sej, dejligt at se.
    Stort knus, også hilsen til din private VIP sygepasser
    Lisbeth

    SvarSlet
  7. Hov der var jeg for hurtig, også hilsen til Christina og tak fordi I holder os underrettet.

    SvarSlet
  8. Så trist og rørende å lese om sykdommen din, både for deg og din familie.
    Ønsker deg masse lykke til vidre, og håper du kommer deg på bedringens vei snart :)
    KLem

    SvarSlet
  9. Kære Hanne
    Hvor er det dejlige billeder af dig og Frostie. Du knokler på med genoptræning og det er så godt at høre - du er virkelig sej, jeg hepper med fra sidelinjen:o)
    Stort knus til dig og hilsen til din familie
    Fra Lisbeth

    SvarSlet
  10. Hej Hanne.
    Det lyder dejligt at du er i bedring. Nu vil vi gerne se en flot genoptræning, og håber at solen er med til at give dig energien tilbage. Din dejlige hund er vel nok en kælepotte. Kan godt forstå at du savner hende.

    Tak Cristina for denne melding.
    Knus og de bedste ønsker om hurtig heling til dig Hanne
    fra
    Eva

    SvarSlet
  11. Hej Hanne
    Dejlige billeder af dig og Frostie i solen. Held og lykke med din genoptræning, jeg hepper også alt jeg kan, du er så sej Hanne.
    Dejligt med gode venner og familie, der sørger for at du har fine blomster at nyde, og tak til din privat sekretær for denne opdatering

    SvarSlet
  12. Uh jeg tænker på dig tit, hver dag Hanne! Skønt med et livstegn fra dig. Det var dagens bedste morgennyhed :D Sejt, at du gør fremskridt! Ikke, at jeg tvivlede, når det er dig. Men fantastisk at høre, at det går fremad og at de roser dig.

    Håber Christina eller Michael vil indtaste for dig igen en anden gang, for det er så godt med et pip fra dig :D Og hvis du magter det, så er du velkommen til at kigge ind på min blog. Jeg har måske ikke det store igang i have/drivhus i år, men jeg prøver at gengive nydelsen derude og vil meget gerne dele den med dig :D Forhåbentlig får du også selv lov at komme ud i parken og slikke solskin ofte - det gør ihvertfald mig godt i min behandling :D

    Hjerteligste hilsener og kram og ønske om fortsat god bedring.

    SvarSlet
  13. Kære Hanne, rart at høre fra dig, det glæder mig at det går fremad om end i sindigt tempo. Håber du snart kan komme hjem og nyde have, hund og familie.

    MAnge hilsener herfra

    SvarSlet
  14. Tanker og gode ønsker. Rigtig god bedring!

    SvarSlet
  15. Sødeste Hanne - dejligt at se og høre fra dig. Det gør min dag endnu gladere........skønt at se Frosties og din glæde ved at se hinanden. Klø bare på med genoptræningen gerne så fysserne taber mælet ;0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  16. Dejligt med en opdatering. Godt at det nu går fremad. Kan godt forstå du har savnet din hund og han dig.

    Forårshilsner fra Gitte

    SvarSlet
  17. skønt at høre fra dig igen, og det glæder mig at høre at det går den rigtige vej :)

    SvarSlet
  18. Kære Hanne

    Jeg er sikker på at Frosties kys har en helbredende effekt. Det er tydeligt på billederne, at hun er mindst lige så glad for at besøge dig, som du er for at få besøg.

    Dejligt at høre at du er en god fyselev, og at det går fremad. Tak til Cristina for vel udført sekretær job.

    SvarSlet
  19. Hej Hanne, hvor er det dejligt at se dig ude i solen med din elskede Frostie og høre om dine seje fremskridt, så stort hep-hep herfra og tak til dig og din familie for opdateringen.

    knus Ulla

    SvarSlet
  20. Kære Hanne. Hvor dejligt og se dig. Hvor er du altså sej - godt kæmpet. Bliv endelig ved og som Fru Friis siger, så hepper vi på dig herude.

    Kh
    Lise Lotte

    SvarSlet
  21. Kæreste Hanne, hvor er det dejligt at høre din 'stemme' og se dig igen herinde. Hvor skønt at se Frostie og dig i solen, dejligt at hun komme på besøg, man savner dem jo også dem, jeg husker det godt. Dejligt at høre nyt fra dig, tak til din dejlige familie for opdatering.
    Masser af knus, Anne Mette

    SvarSlet
  22. Sikke dog en fantastisk kampvilje du har, uanset hvad livet byder dig.
    Godt du har en god familie der bakker dig op, og hvor er det sødt af dem, at de sørger for,at du også kan få hilst på din dejlige hund :-)

    SvarSlet
  23. Skønt at få gladebillexer af dig, Hanne! Hvor er det betænksomt. Og kære Christina, det var da godt tænkt at tage Frostie med på kramme- og kyssebesøg. Det ser ud til at der er blevet kysset igennem. Godt stolen var tung, så de ikke tippede.

    Hanne: god vind med genoptræningen. Det er så fedt at få ros og blive heppet på. Lige nu har jeg træningspause fra Center for hjerneskade, men 'træner' i haven med løvriven. Tænk de æbler, jeg ikke fik op inden sneen kom har ligget og er blevet helt frysetørrede, hule, lette og knasende. Det har jeg aldrig set før.

    Perfekt at haven bliver passet, hvor er det bare en god tanke for dig at ligge og have. Det er den gode tid, vi går i møde nu!
    Knus og hånd og hjerte;
    M

    SvarSlet
  24. Hvor er det bare så dejligt at se dig i kæmpe krammer med Frostie og læse om hvor flot du gør fremskridt hos fysserne :-) Vi tænker SÅ meget på dig og din familie, og ønsker af hele hjertet du snart er rask og på hjemmebane igen i hus og have.
    De bedste ønsker og kram
    Rose

    SvarSlet
  25. Dejligt at se de skønne billeder ... ønsker dig alt det bedste
    Rigtig god bedring

    SvarSlet
  26. Godt at høre fra dig. Sikken en sej kamp, som du må igennem, men godt har du har en dejlig familie, gode veninder og den kære Frostie, til at støtte dig:-)
    Med ønsker om en hurtig bedring
    Kh Bente

    SvarSlet
  27. Hej Hanne,
    Tak for en dejlig hilsen.
    Hvor er Frostie en dejlig hund.
    God bedring herfra.
    Det er godt du får blomster at nyde derinde, nu hvor du har en pause fra din skønne have.
    Mange hilsner
    Anne

    SvarSlet
  28. Hej Hanne. Det var dejligt at høre fra dig. Du er fantastisk og jeg skal love for, at du er sej. Din hund er vel nok sød. Herligt at den kom på besøg. Jeg håber, at din genoptræning fortsætter planmæssigt.

    SvarSlet
  29. Hej Hanne
    Det er den bedste forårshilsen, man kan få: At se dig i solen blive overdænget af hunde-nysser. Du er godt nok sej og positiv. Med støtte fra familie og hjælpere håber det går den rigtige vej nu.
    Hundene savner os virkelig, når vi ikke er der, hvor vi plejer. Det oplevede jeg efter godt to uger indlagt i sep. Den gamle hund ville ikke ud af bilen mere, da jeg skulle indlægges igen. Frostie som skødehund: det er lykken.
    Held og lykke med genoptræningen.
    Hilsen
    Anne Marie

    SvarSlet
  30. hej Hanne ..Jeg vil også lige sende dig en hilsen . Jeg håber på det bedste for dig , du virker som en sej og vilje fast kvinde..Tro på det og tro på livet.Hvor er det dejligt at du fik mulighed for at hilse på din hund, Gensyns glæden er stor . Dejligt at du er igang med din genoptræning..Kh Diana

    SvarSlet
  31. Dejligt at høre fra dig og dejlige billeder af hundens glæde over at se dig igen;-)
    Har tænkt på dig i dag da jeg gik rundt og ordnede have, det er bare fantastisk at din veninde hjælper dig med din så det hele ikke gror til ;-)
    Stort kram med ønske om god bedring!

    SvarSlet
  32. Hej Hanne.

    Dejligt at høre at det går fremad og der er kommet gang i genoptræningen og skønt at du får ros - du er helt sikkert også en ihærdig elev. Tænker meget på dig og din dejlige familie, som er en utrolig støtte for dig. Skønne billeder - Frostie er helt sikkert også en god trøster for dig. Held og lykke med genoptræningen.
    Jeg skal hilse fra familien.
    Knus og tanker fra Elsebeth

    SvarSlet
  33. Hvor det dog dejligt at se dig næsten på højkant og høre at det går den rigtige vej. Fik en lille tåre i øjet, når du fortæller om hudekyssene, ingen elsker mere hengivent end en hund og den har helt sikkert også savnet dig utroligt meget.
    Hvor er det godt du har nogen til at tage sig af haven, især nu hvor det første ukrudt skal bekæmpes.
    Rigtig god bedring Hanne og kom så stærkt tilbage :o)

    SvarSlet
  34. Kære Hanne

    Du er ganske enkelt den sejeste jeg kender og fysserne kommer helt sikkert til at rose dig til skyerne igen og igen.

    Fortsat god bedring
    Birgitte

    SvarSlet