tirsdag den 20. september 2011

Min 'Åben blogger-have'

Først vil jeg gerne sige tak for alle jeres søde kommentarer på mit forrige indlæg, hvor jeg inviterede til åben 'Blogger-have'. Jeg er helt overvældet over den store respons mit indlæg fik, både fra jer som kunne komme, og fra jer andre som ønskede os en god dag. I have-bloggere er altså nogle af de sødeste mennesker :-)
I dag oprandt dagen så. Jeg havde ellers gjort alt hvad jeg kunne for at skaffe godt vejr... men det lykkedes altså ikke i denne omgang.


Så kaffen/theen blev indtaget i driverhuset.

Jeg havde jo travlt med at 'underholde' mine gæster, så det blev kun til et par billeder fra min side. Dette tog min mand for os. Det er hunden Frostie med ryggen til :-)


Der blev hygget, snakket og grinet, og jeg kan kun sige at jeg er virkelig glad for at jeg hoppede ud i dette arrangement.
Glade have-bloggere er simpelthen så hyggelige at have på besøg, og jeg gør meget gerne dette om igen til næste år :-)

Tusind tak til jer som kom på besøg. Det var ren fornøjelse at vise jer min have, og så håber jeg ikke, at jeg fik smittet nogen af jer med min forkølelse :-) 

15 kommentarer:

  1. Dejligt med bloggerhygge :-) God bedring med forkølelsen.

    SvarSlet
  2. Søde Hanne - det var en herlig eftermiddag hos dig. Pyt med regnen, vi havde det sjovt og fik set din fantastiske have. Det var så inspirerende at se den også i virkeligheden og hvordan du havde bygget bedene op med stauder i alle højder - og haven var stadig så dejlig farverig her i september.
    Kram fra Berit

    SvarSlet
  3. Tusind tak fordi du ville åbne din have for os. Og mange tak for planter - det var jo en ren gavebod :-) Det var rigtig hyggeligt og jeg kommer gerne igen til næste år :-)

    Håber ikke at du blev for våd og kold, for du har ret i, at vejret ikke viste sig fra den bedste side. Men du havde jo heldigvis dit driverhus, som vi så kunne indtage og en kop dejlig varm drikkelse.

    Rigtig god bedring :-)
    Knus Susanne

    SvarSlet
  4. Sødeste Hanne, tak for en fantastisk dejlig eftermiddag i dit skønne lille paradis :-)
    Knus Signe

    Og god bedring!

    SvarSlet
  5. Kære Hanne.
    1000 tak for en dejlig eftermiddag.
    Det var super hyggeligt at gense jer have-glade madammer. Jeg er meget imponeret over hvor mange blomstrende planter du stadig har hos dig og det var skønt at få lidt blomster-børn med hjem :-)
    Nu vil jeg smide lidt billeder på min blog.
    Rigtig god bedring.
    Kh Lone

    SvarSlet
  6. Tusind tak Hanne for det mægtig gode initiativ. Det var den skønneste tirsdag eftermiddag og jeg er ikke det mindste forkølet. Tvært i mod fuld af inspiration efter besøget i din dejlige have i fantastisk selskab. Kan varmt anbefale sådan en tirsdagskur :-)

    God bedring!

    Tuttilut
    Birgitte

    SvarSlet
  7. Det glæder mig at høre at i har rigtig hygget jer...

    SvarSlet
  8. Mere suuk... I ser rigtig ud til at have hygget jer, hvor dejligt :)

    Ulla

    SvarSlet
  9. Kære Hanne det lyder som om det har været en skøn dag og jeg håber at jeg må komme på venteliste til næste år, med mindre du igen holder åbent på min fødselsdag:) Du har evig ret, det er berigende at blogge:o)

    SvarSlet
  10. Og endnu mere suuuk herfra. Du holder forhåbentligt et nyt til foråret.

    SvarSlet
  11. Hej Hanne. Det var vel nok godt, at I havde en god dag. Jeg ville ønske, at jeg kunne have været med. Suk. Jeg håber, du har det bedre med forkølelsen.

    SvarSlet
  12. Så fik jeg lige en rigtig god anledning til forhåbentligt at glæde dig med en award. Og det fordi, at du var så modig at åbne din have for os.

    Du kan se mere om awarden på min nr. nr-blog; http://susanne-planteriheaven.blogspot.com/ - det har du og din blog fortjent :-)

    Knus Susanne

    SvarSlet
  13. ......uh så hyggeligt og så skøn en have Hanne - hvor ville jeg gerne have været en del af det gode , glade selskab ;0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  14. Godt initiativ.

    Jeg har set Lones flotte billedet fra din have. Det ser da slet ikke ud som efteråret er kommet til din have, imponerende blomsterflor :-)

    SvarSlet