tirsdag den 12. juni 2012

Opdatering fra Herlev

Jeg var på Herlev i dag, og det var en så positiv oplevelse, som sådan noget nu kan være. De regner næsten helt sikkert med, at jeg skal have immunterapi. Men det skal lige vendes med professoren en sidste gang. Og så vil de prøve at nå at starte det op allerede mandag eller tirsdag, hvis det overhovedet kan lade sig gøre. De starter kun patienter op mandag og tirsdag, da det kører i etaper af 5 dage. Jeg skal nok vende tilbage når jeg ved endelig besked.



Humøret svinger meget lige for øjeblikket, og jeg har desværre mange smerter, så jeg kan ikke være ret meget i haven. Men I får et billede af min første Dahlia i blomst i år, 'Gallery Art Nouveau'. Den har allerede blomstret i et par uger nu, og er virkelig skøn. Den bliver kun 50 cm høj, så den er perfekt i en krukke. Det er første år jeg har den.



 

17 kommentarer:

  1. Dejligt med godt nyt... krydser fingre for dig :)
    Gode billeder af din skønne dahlia... endnu en fantastisk blomst :)

    Ha en go aften...

    SvarSlet
  2. Kære Hanne,
    Jeg håber for dig at du kan komme i behandling allerede i næste uge. Det må være svært bare at gå og vente.
    Knus
    Lene

    SvarSlet
  3. Det er godt, at mødet var positivt. Håber at de når at starte din behandling i næste uge, så du kan komme i gang.
    Det er en skøn dahlia - synes særligt godt om den mørke midte :-)

    SvarSlet
  4. Hvor ville det da være dejligt med behandling så hurtigt.
    Jeg krydser fingre for at det falder i hak.
    Knus
    Karina

    SvarSlet
  5. Gode nyheder Hanne. Kan godt forstå, at det påvirker ens humør, det er da frustrerende at gå og vente på behandling -
    Sikke en showstopper du har fået fingre i der. Nøj den er fin!

    SvarSlet
  6. Kære Hanne. Hvor er det godt med gode nyheder, jeg håber også - som de andre - at de starter behandlingen allerede mandag eller tirsdag, så du ikke skal vente :)

    Skøn Dahlia, min er dårligt begyndt og titte frem over jorden.

    Kh Lise Lotte

    SvarSlet
  7. Din Dahlia er super skøn, lækker farve og facon.
    Er ked af at høre at du har ondt - håber ligesom alle de øvrige, at du kan starte behandling mandag eller tirsdag. Det betyder også meget psykisk, at man ved at man ER igang.
    Kærlige tanker til dig, Hanne :o)

    SvarSlet
  8. Godt de hurtigt sætter behandling i gang, ventetiden er noget af det værste. Smuk dahlia og en smule blæret at den er i blomst :o)
    Pas på dig selv Hanne, knus og varme tanker fra Marlene

    SvarSlet
  9. Hej Hanne.Håber du snart kommer i behandling.det er træls at gå og vente.
    Dejlig dahlia du har.Godt at du har din have som du kan nyde.
    Mange kærlige hilsener Jette

    SvarSlet
  10. Godt det er positivt, så må vi håbe, at de snart går i gang med behandlingen jo før jo bedre. Synd du har smerter.
    Smuk Dahlia.
    Knus

    SvarSlet
  11. Hej Hanne. Hold da op Dahlia i blomst, det kan jeg da ihvertfald ikke prale med. Det ser ud til at den står og hygger i drivhuset, er det rigtigt, hvis ja så skal det måske overvejes til næste år. Jeg går og leder efter knopper i mine, de er der men bitte små endnu ;o). Jeg håber du hurtigt kommer i behandling, så du kan få besteget det bjerg i en fart. Kærlige hilsner herfra ;o)

    SvarSlet
  12. Hej Hanne. Det var positivt at læse dit indlæg, forhåbentlig starter behandlingen på mandag. Det er en meget flot dahlia, men jeg kan næsten ikke forstå at den er plantet ude? Har du haft knolden lagt i jorden inde i drivhuset og drevet den frem? Jeg plantede mine knolde for en måneds tid siden og der er endnu kun grønne blade.

    SvarSlet
  13. Sikke en skøn Dahlia. Hvor er det godt at de regner med at kunne starte en behandling i Herlev allerede næste uge. De bedste ønsker herfra.

    SvarSlet
  14. Jeg glæder mig over dit positive indlæg, håber som de andre, at du kan starte efterbehandlingen mandag eller tirsdag i næste uge. Hvor er din dahlia flot og langt fremme.

    SvarSlet
  15. Hvor er det godt du endelig kommer i behandling.
    Knus og varme tanker til dig.
    Flot dahlia.

    Kh. Margrethe.

    SvarSlet
  16. Hold da op Hanne, det er jo dejligt nyt, hvis du allerede kan komme i behandling fra i næste uge :-D Jeg krydser fingre.
    Hvor er den dog smuk din Dahlia. Mine er slet slet ikke så langt endnu. De eneste jeg har, der er i blomst nu, er nogle der blev købt i går ;-D
    Jeg var lige omme og se dit sidste indlæg, og kan se du har opdateret det, og lagt billeder ind af de omtalte kager :-P :-D Hold så op mit tastatur trænger til at blive renset for savl nu. Jeg sidder jo og er blevet helt vild lækkersulten nu...måske ikke det mest smarte kl. 1 om natten ha ha... Jeg kommer vist til at drømme om jordbærkage i nat tror jeg :-D
    Knus og de beste ønsker for dig.
    Marianne :-D

    SvarSlet